LOG IND     UDSKRIV     SEND

> >

Aktuelle arrangementer

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Faglige artikler

FM Update


FORSIDE

DFM NETVÆRKS ÅRSKONFERENCE

ÅRSKONFERENCEN

KONFERENCEN 2017

AKTUELLE ARRANGEMENTER

DRIFTSHERREPRISEN

BLIV MEDLEM AF DFM NETVÆRK

OM DFM NETVÆRK

ARTIKLER

DFM NETVÆRKS UDVALG

NETVÆRK

OM FM - FACILITIES MANAGEMENT

FM - LITTERATUR

FM EFTERUDDANNELSE

DFM BENCHMARKING

KONTAKT

KUN FOR MEDLEMMER AF DFM NETVÆRK



Årets begivenhed

DFM netværk afholder hvert år en 2 dages konference med FM på programmet.

Konferencen er en unik mulighed for at samle FMére fra hele landet, hvor faglige emner vil blive taget på i form af indlæg fra en lang række af branchens førende specialister.

Temaet varierer fra år til år og vil afspejle hvad der er relevant i den virkelighed, som vore medlemmer befinder sig i. Årskonferencen 2017 afholdes den 23. og 24. marts 2017.


Årskonferencen 2016

DFM netværks årskonference 2016 blev afholdt den 7. og 8. april på Marienlyst i Helsingør og var samtidig en jubilæumskonference.
2016 er for foreningen et helt særligt år. Det er nemlig 25 år siden at man på den stiftende generalforsamling den 19. marts 1991 dannede Dansk Facilities Management-netværk. Der kan fortælles mange anekdoter om foreningen, personerne, projekterne og milepælene, men dengang som nu er vores formål: At udvikle fagområdet Facilities Management, ...





Årskonferencen 2015

DFM netværks årskonference 2015 blev afholdt på Tivoli Congres Center i København den 29. - 30 januar.
Årskonferencen 2015 havde temaet:
FM: For rigtige Mennesker
- rammerne om arbejdslivet
Konferencen fokuserede på den indvirkning FM-arbejdet har på både medarbejdere, kunder og andre brugere af virksomhedens rammer, på kerneforretningen og på organisationen.
Årskonferencen inddragede praksiserfaringer, forstået på den måde, at der blev lagt væ ...





Årskonferencen 2014

DFM netværks årskonference 2014 havde som hovedtema:
Fremtidens FM
- Strategi, partnerskab og rightsourcing som værdiskaber
Konferencens første dag, blev om eftermiddagen delt i tre sessioner:
- Session I: Værdi i sourching
- Session II: Changemanagement
- Session III: Innovation i den offentlige sektor
Se eller gense præsentationer både fra plenum og fra sessionerne. ...





Årskonferencen 2013

DFM netværks årskonference blev skudt igang torsdag den 24. januar klokken 10.00.
DFM netværk sætter deltagerrekord for fjerde år i træk. Årskonferencen 2013 havde deltagelse af 160 personer, som havde to dage med højt fagligt indhold, engagerede udstillere og masser muligheder for netværk.
Her på siden er indlægsholdernes præsentationer uploadet samt en lille film med uddrag af et par indlæg fra dagen. ...





Årskonferencen 2012

DFM Konferencen 2012 var et tilløbsstykke med 150 deltagere, der over to dage fik indblik i en række af de problemstillinger, der optager FMerne og det omgivende samfund i disse år.
Facilities Management er ikke blot en ledelsesdisciplin, der skaber merværdi for den enkelte virksomhed. FMerne er gennem deres daglige virke også med til at påvirke den generelle samfundsudvikling.
Det stod klart på DFM Konferencen 2012, hvor 150 danske FMere fra et bredt udsnit af ...





DFM netværk - Borupvang 3 - DK-2750 Ballerup - Email: dfm@dfm-net.dk - Telefon: + 45 31 38 01 98