LOG IND     UDSKRIV     SEND

> > >

Aktuelle arrangementer

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Faglige artikler

FM Update


FORSIDE

DFM NETVÆRKS ÅRSKONFERENCE

AKTUELLE ARRANGEMENTER

DRIFTSHERREPRISEN

BLIV MEDLEM AF DFM NETVÆRK

OM DFM NETVÆRK

ARTIKLER

DFM NETVÆRKS UDVALG

NETVÆRK

OM FM - FACILITIES MANAGEMENT

FM - LITTERATUR

FM EFTERUDDANNELSE

DFM BENCHMARKING

KONTAKT

KUN FOR MEDLEMMER AF DFM NETVÆRK

AFHOLDTE ARRANGEMENTER 2015

AFHOLDTE ARRANGEMENTER 2014

AFHOLDTE ARRANGEMENTER 2013

ARRANGEMENTER FRA 2000 - 2012



5. november: Krisestyring og beredskab - stigende krav og forventninger til FM-funktionen


Vejret bliver voldsommere og voldsommere – og skybrud og oversvømmelser er blevet noget, der rammer mange virksomheder hvert år. Skaderne er omkostningsfulde i sig selv, men medfører også betydelige driftstab i den periode, hvor driften skal genetableres.

FM-funktionen får derfor en endnu mere væsentlig rolle i virksomhedernes beredskab i forhold til forebyggelse og ikke mindst håndtering af hændelser.

På medlemsmødet stillede vi skarpt på de risici virksomhederne står overfor og drøfter med udgangspunkt i en konkret case, hvordan FM-funktionen kan arbejde med virksomhedsberedskabet.

Det var en spændende eftermiddag, hvor vi havde besøg af Ulrik Keller fra Beredskabsstyrelsen, Peter Serup fra Totalforsvaret og vi drøftede en konkret case fra Telenord, hvor Catharina Dreyer fortalte om hendes udfordringer under stormen Bodil.

Se eller gense slides fra dagen længere nede på siden.




Oplæg og begreber


Ulrik Keller


Peter Serup


Case fra Telenord


Invitation og program


DFM netværk - Borupvang 3 - DK-2750 Ballerup - Email: dfm@dfm-net.dk - Telefon: + 45 31 38 01 98