LOG IND     UDSKRIV     SEND

> > >

Aktuelle arrangementer

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Faglige artikler

FM Update


FORSIDE

DFM NETVÆRKS ÅRSKONFERENCE

AKTUELLE ARRANGEMENTER

DRIFTSHERREPRISEN

BLIV MEDLEM AF DFM NETVÆRK

OM DFM NETVÆRK

ARTIKLER

DFM NETVÆRKS UDVALG

NETVÆRK

OM FM - FACILITIES MANAGEMENT

FM - LITTERATUR

FM EFTERUDDANNELSE

DFM BENCHMARKING

KONTAKT

KUN FOR MEDLEMMER AF DFM NETVÆRK

AFHOLDTE ARRANGEMENTER 2015

AFHOLDTE ARRANGEMENTER 2014

AFHOLDTE ARRANGEMENTER 2013

MORGENMADSSEMINAR HOS ROCKWOOL

SOMMERTUR 2013

MEDLEMSMØDE MED SØREN BECHMANN - OM RIGTIG SERVICE

FM DRIFT OG VEDLIGEHOLD SEMINAR

TOTALØKONOMI

P.HD. FORSVAR DEN 13. MAJ KL. 13. HOS DTU, CFM

INVITATION TIL MILEPÆLSEVENT

VELLYKKET VELKOMSTMØDE FOR NYE MEDLEMMER

VELKOMSTMØDE 17. JANUAR 2013

VELLYKKET BENCHMARKING SEMINAR VED ERNST &YOUNG

BENCHMARKINGKONFERENCE E&Y

SPÆNDENDE MEDLEMSMØDE AFHOLDT VED ISS OM CSR

DFM NETVÆRKS ORDINÆRE GENERALFORSAMLING 2013

MEDLEMSMØDE OG GENERALFORSAMLING 31.01.2013

ARRANGEMENTER FRA 2000 - 2012



Spændende medlemsmøde afholdt ved ISS om CSR

CSR var på dagsordenen, torsdag d. 31. januar – lige før den årlige generalforsamling i DFM.

ISS var værter, og fortalte om hvordan de arbejder med CSR i det daglige og hvad det betyder for ISS.

HSE-chef Trine Faber Henriksen, stillede op til dialog og debat med deltagerne, med det mål at give et indblik i, hvordan ISS arbejder med CSR, hvilken værdi det tilfører på bundlinjen, hos kunden og hos medarbejderen.

Karina Schmidt, en af ISS´medarbejdere, som er ude ved en kunde, fortalte om hvordan CSR har betydning for medarbejderne og hvordan de oplever ISS´tiltag mht. CSR. Karina er samtidig arbejdsmiljø repræsentant og fortalte om hvordan de håndterer arbejdsmiljø og sikkerhed ude hos Oracle.








Næste medlemsmøde: Totaløkonomi d. 21. februar 2013


Vil du have indsigt i en model til vurdering af investeringer i kontor- og administrationsejendomme?

Jeg vil undersøge, om det er muligt at opstille en investeringsmodel, som understøtter beslutninger om at investere i bygningsændringer og forbedringer i kontor- og administrationsejendomme.

Investor skal være bruger af ejendommen og ikke have ejendomme som sit primære forretningsområde. Som en del af hovedopgaven vil jeg i dette spørgeskema undersøge omfanget af brugen af systematiske metoder til vurdering af investeringer i ejendomme herunder forbedringer.

Spørgsmålene er rettet mod investeringer større end DKK 500.000 og er relateret mod bygningen og ikke mod inventar og lignende.

Svarene kan sendes til min mail: JaJ@novonordisk.com. Jeg kan træffes på telefon 30 79 32 88 hvis der skulle være spørgsmål.

Jeg vil meget gerne have svarene inden fredag d. 15. februar 2013.

På forhånd tak for hjælpen
Jan Johannesen, FM Governance & Projects, Novo Nordisk A/S


DFM netværk - Borupvang 3 - DK-2750 Ballerup - Email: dfm@dfm-net.dk - Telefon: + 45 31 38 01 98