|
Tankevækkende foredrag med Søren Bechmann afholdt d. 23. april
Tirsdag eftermiddag den 23. april 2013, kunne DFM netværk byde 21 medlemmer velkommen til foredrag med Søren Bechmann.
Søren kom omkring emnet servicedesign og understregede vigtigheden af, at give kunden en god oplevelse, før, under og efter køb af service ydelsen.
Han kom med en række konkrete forslag til, hvad man kan bruge servicedesign til, og hvordan man kan videreudvikle eksisterende serviceydelser.
Alt i alt en meget spændende og tankevækkende eftermiddag i selskab med Søren Bechmann.
|
|
|
Om Søren Bechmann
Søren Bechmann (f. 1963) er forfatter til ”Service er marketing”, der udkom på Gyldendal Business i 2012. Bogen blev kaldt “… en af de vigtigste ledelsesbøger, som er skrevet på dansk.” i Berlingske Tidende. Desuden har Søren bl.a. skrevet den første danske bog om servicedesign — ”Servicedesign” — der udkom i 2010 på Gyldendal Akademisk. Han er associeret partner i MediaCom og grundlægger af Service Design Institute, der beskæftiger sig med analyse, udvikling og implementering af serviceydelser og -processer. Søren holder hvert år et stort antal foredrag i ind- og udland. Han har tidligere gennem en årrække været kommunikationsrådgiver og forretningsudvikler i reklamebranchen, hvor han var direktør og partner i et af Danmarks største reklamebureauer.
|
|
|
Se billeder fra foredraget her
Invitation og program
|